Logo og visittkort til CRM as

For CRM var det viktig å få fram at det er menneske og relasjoner som er i fokus, ikkje nødvendigvis det tekniske aspektet, som så mange andre i bransjen vektlegger.

For CRM var det viktig å få fram at det er menneske og relasjoner som er i fokus, ikkje nødvendigvis det tekniske aspektet, som så mange andre i bransjen vektlegger. CRM står for Customer Relationship Management, eller kunderelasjonshåndtering på godt norsk (les: bokmål). På bakgrunn av det vart det utforma eit logoikon der det er abstrahert to personer som helser på kvarandre, eller gjer ein avtale. Dette er forma som bokstaven M, siste bokstaven i CRM. Primærfargen er ein formell blåfarge og støttefargen er lys blå for å gi det eit lite friskt pust. Visittkorta er på kvitt solid papir, med ein liten fin detalj: blåfarge på sida.

Takk til daglig leder Ronny Wang for å stole på kompetansen til den grafiske designeren. Slike kunder liker vi!