Logo og visittkort til CRM as
Publisert torsdag 30. april 2015For CRM var det viktig å få fram at det er menneske og relasjoner som er i fokus, ikkje nødvendigvis det tekniske aspektet, som så mange andre i bransjen vektlegger.
![Crm 1](/imager/images/visuello-no-old/2015/04/1697/CRM-1_6d7cfe42638576858542a35616d9da54.jpg)
![Crm 2](/imager/images/visuello-no-old/2015/04/1698/CRM-2_6d7cfe42638576858542a35616d9da54.jpg)
![Crm 3](/imager/images/visuello-no-old/2015/04/1699/CRM-3_6d7cfe42638576858542a35616d9da54.jpg)
![Crm 4](/imager/images/visuello-no-old/2015/04/1700/CRM-4_6d7cfe42638576858542a35616d9da54.jpg)
![Crm 5](/imager/images/visuello-no-old/2015/04/1701/CRM-5_6d7cfe42638576858542a35616d9da54.jpg)
![Crm 6](/imager/images/visuello-no-old/2015/04/1702/CRM-6_6d7cfe42638576858542a35616d9da54.jpg)
![Crm 7](/imager/images/visuello-no-old/2015/04/1703/CRM-7_6d7cfe42638576858542a35616d9da54.jpg)
![Crm 8](/imager/images/visuello-no-old/2015/04/1704/CRM-8_6d7cfe42638576858542a35616d9da54.jpg)
For CRM var det viktig å få fram at det er menneske og relasjoner som er i fokus, ikkje nødvendigvis det tekniske aspektet, som så mange andre i bransjen vektlegger. CRM står for Customer Relationship Management, eller kunderelasjonshåndtering på godt norsk (les: bokmål). På bakgrunn av det vart det utforma eit logoikon der det er abstrahert to personer som helser på kvarandre, eller gjer ein avtale. Dette er forma som bokstaven M, siste bokstaven i CRM. Primærfargen er ein formell blåfarge og støttefargen er lys blå for å gi det eit lite friskt pust. Visittkorta er på kvitt solid papir, med ein liten fin detalj: blåfarge på sida.
Takk til daglig leder Ronny Wang for å stole på kompetansen til den grafiske designeren. Slike kunder liker vi!