Fotograf vs. designar

Veit ikkje om det er som har misforstått eller om det er kunden/markedet. Saken er den at eg synest det er 1000 gongar lettare å tjene penger på fotografi i forhold til design – til trass for at eg har ein master i design og er sjølvlært i foto. Kvifor er det slik?

Ein av grunnane kan vera at fotografi er meir konkret enn design. For å ta eit eksempel: kunden treng bilete, fotografen leverer bilete, kunden betaler for biletet. I designverda vert det meir i denne gata: kunden treng design, designaren leverer design og idéprosess (reformulerar gjerne briefen), kunden betalar for tenesten. Det er lett for kunden å forstå det endelege resultatet, som logoen, magasinet eller plakaten, men vegen fram dit, alle ideane, skissene og krumspringa som kanskje fører fram til eit resultat, kven skal betale for det?

Det er her utfordringa ligg, trur eg. Kunden må få kjennskap til korleis designaren jobbar, og designaren må ta seg betalt for det. Men når er kunden og markedet klare for den tankegangen?

Mitt dilemma etter endt skulegang, er om eg skal jobbe lite og tene masse (på kommersiell fotografi) eller jobbe masse og tene lite (konseptuell design). Sannsynlegvis vert det ein kombinasjon av desse to. Håpar berre eg får anvendt masterutdanninga mi.

Tjenester

Foto

Eventyret startet med foto i 2007, da Oda jobbet som reklamefotograf for CC Gjøvik. Hun ble kastet rett ut i det – med ansvar for både moteserier og redaksjonelle bilder. Siden den gang har mennesker alltid vært et favorittmotiv. Enten det er portretter eller personer i naturlige omgivelser, liker hun å fange uttrykk og stemninger med en redaksjonell nerve og en ren, minimalistisk komposisjon. I dag er Visuello fast fotograf for blant annet Tripletex, Aschehoug og Barnehageforum.

Brandbilder

Med en bakgrunn i både design og fotografi, har Visuello en unik evne til å forstå merkevarens identitet og formidle dette gjennom foto. Oda, som står bak Visuello, fanger autentiske øyeblikk med teknisk presisjon og en minimalistisk estetikk. Resultatet er rene, tidløse bilder som skaper et varig visuelt inntrykk.

Film til sosiale medier

Film for sosiale medier krever både presisjon og kreativitet. Visuello leverer innhold av høy kvalitet – tilpasset alt fra små mobilskjermer til større flater. Med solid erfaring i både produksjon og tilpasning av innhold, vet vi hva som skal til for å skape engasjerende videoer som skiller seg ut og treffer målgruppen.

Redaksjonelle filmer

Redaksjonelle filmer med substans og formidlingsevne. Visuello har bred erfaring med å produsere innhold for utdanningssektoren – særlig intervjufilmer og forklaringsfilmer med et redaksjonelt preg. Vi jobber tett med kunden i utviklingen av regi og manus, for å sikre et resultat som både informerer og engasjerer.

Reklamefilm

Reklamefilmer med gjennomslagskraft. Når budskapet skal spisses og etterlate et varig inntrykk, handler det om å fortelle en god historie – gjennom lyd, bilde og stemning. Visuello bistår i hele prosessen, fra idéutvikling og manusarbeid i samarbeid med tekstforfattere, til lydlegging og ferdig produksjon. Alt skreddersys etter behov og budsjett.

Visuell identitet

Med en master i design og en bachelor i mediedesign har Visuello solid kompetanse innen visuell kommunikasjon – med særlig fokus på utvikling av visuell identitet og logo. Vi har blant annet utformet identiteter for reiselivsbutikken Chillout og langrennsdestinasjonen Sjusjøen. I tillegg er Visuello fast designer for Appfabrikken AS.