Wordfeud – tips og triks del 2

Om ordforrådet er på plass, er det på tide å snakke taktikk. Trikset er å spare på dei riktige brikkene og bruke dei du vil bli kvitt. Ein snakkar om å maksimalisere (få høgast poengsum ut av brikkene) og å spare til du kan legge ut alle brikkene på ein gong (også kalla bingo, som gir 40 bonuspoeng). Om ein blir for opphengt i å få bingo går det utover poenga, men om ein maksimaliserar går ein samstundes glipp av dei heilt store poengsummane. Kunsten er å balansere mellom desse to. Når skal ein spare, og kva skal ein spare på? Her kommer litt tips.

  • Vær raus med konsonantar og gjerrig med vokalar. Eksempel: legg heller VRINSK i stadenfor VRINSKE.
  • Kvitt deg med tanken om å kvitte deg med bokstavar. Det handlar meir om å utnytte få brikker men bra, enn å legge lange og fine ord. Synd, men slik er nå spelet lagt opp.
  • Ha fokus på kva brikker du sit igjen med til neste trekk, og ikkje berre kva du får mest poeng for der og då. Dette er alfa og omega for å oppretthalde ein god flyt i brikkestrømmen.
  • Samle til bingo. Får du ein E, legg den heilt til høgre å sit med den så lenge du kan. Neste bokstav du kan spare på er T, N, D. For du då ein E til, er det store sjansar for å få bingo, fordi du då har spart opp ordendingar som -ETE, ENE, ENDE. Bruk dei resterande bokstavane til å danne starten av orden. Eksempel GRØTete, GRØTene, MINKende, HOPPEnde etc etc.
  • Så lenge du har greie bokstavar kan du fint spele med dei resterande fire-fem bokstavana i mange rundar til du har spart opp til bingo. Men om du ligg veldig etter og ikkje sit med dei store bingosjansane, er det farleg å gamble på at berre neste trekk vert det betre, berre neste trekk, og så sit du med skjegget i postkassa.
  • Legge opp til deg sjølv. Dette er noko eg har byrja med i det siste. Om ein sit med ein Y, skal den helst på ein blå trippel-bokstavpoengplass. Prøv å legg opp til deg sjølv slik at du får plassert den der du får mest poeng i neste trekk. Minner litt om sjakk, å planlegge fleire trekk i forkant.
  • Får du ein W, samle på O, B og H.
  • Får du ein C, samle på P, D, A, H, E,
  • Får du ein J, er A fint å ha. J og f er forøvrig dei to brikkane eg lik minst, greit å bli kvitt dei og for all del ikkje sit igjen med dei til slutt.
  • Pass på å ha vokalar til slutt.
  • Pass på å ikkje opne unødvending opp for motstandar. Spel tett om du mistenker den andre sparer til bingo.
  • Tell over brikkene om det er jevnt på slutten.
  • Ha det gøy!

BRIKKEFORDELING

Totalt antall brikker: 104 stk

  • 0 poeng: Blank (2×)
  • 1 poeng: A (7×), D (5×), E (9×), I (6×), N (6×), R (7×), S (7×), T (7×)
  • 2 poeng: F (4×), M (3×), L (5×)
  • 3 poeng: H (3×), K (4×), O (4×)
  • 4 poeng: Ø (2×), Å (2×), B (3×), J (2×), P (2×), U (3×), G (4×)
  • 5 poeng: V (3×),
  • 8 poeng: Y (1×), Æ (1×)
  • 10 poeng: W (1×), C (1×)

Les meir om lovlege kombinasjonar og uvanlege ord på tidlegare publisert artikkel: Wordfued tips & triks del 1.

Tjenester

Foto

Eventyret startet med foto i 2007, da Oda jobbet som reklamefotograf for CC Gjøvik. Hun ble kastet rett ut i det – med ansvar for både moteserier og redaksjonelle bilder. Siden den gang har mennesker alltid vært et favorittmotiv. Enten det er portretter eller personer i naturlige omgivelser, liker hun å fange uttrykk og stemninger med en redaksjonell nerve og en ren, minimalistisk komposisjon. I dag er Visuello fast fotograf for blant annet Tripletex, Aschehoug og Barnehageforum.

Brandbilder

Med en bakgrunn i både design og fotografi, har Visuello en unik evne til å forstå merkevarens identitet og formidle dette gjennom foto. Oda, som står bak Visuello, fanger autentiske øyeblikk med teknisk presisjon og en minimalistisk estetikk. Resultatet er rene, tidløse bilder som skaper et varig visuelt inntrykk.

Film til sosiale medier

Film for sosiale medier krever både presisjon og kreativitet. Visuello leverer innhold av høy kvalitet – tilpasset alt fra små mobilskjermer til større flater. Med solid erfaring i både produksjon og tilpasning av innhold, vet vi hva som skal til for å skape engasjerende videoer som skiller seg ut og treffer målgruppen.

Redaksjonelle filmer

Redaksjonelle filmer med substans og formidlingsevne. Visuello har bred erfaring med å produsere innhold for utdanningssektoren – særlig intervjufilmer og forklaringsfilmer med et redaksjonelt preg. Vi jobber tett med kunden i utviklingen av regi og manus, for å sikre et resultat som både informerer og engasjerer.

Reklamefilm

Reklamefilmer med gjennomslagskraft. Når budskapet skal spisses og etterlate et varig inntrykk, handler det om å fortelle en god historie – gjennom lyd, bilde og stemning. Visuello bistår i hele prosessen, fra idéutvikling og manusarbeid i samarbeid med tekstforfattere, til lydlegging og ferdig produksjon. Alt skreddersys etter behov og budsjett.

Visuell identitet

Med en master i design og en bachelor i mediedesign har Visuello solid kompetanse innen visuell kommunikasjon – med særlig fokus på utvikling av visuell identitet og logo. Vi har blant annet utformet identiteter for reiselivsbutikken Chillout og langrennsdestinasjonen Sjusjøen. I tillegg er Visuello fast designer for Appfabrikken AS.