Kunstfoto til Eni Norge

Dette prosjektet er kanskje det mest spennande prosjektet eg har gjort så langt. Stavangerfirmaet Procontra utlyste i fjor ein konkurranse i kunstfoto med lysgrafitti under tittelen Arctic Art. Sidan eg har ein master frå Kunshøgskulen med fokus på lys og projisering vart eg direkte kontakta av Stavangerfirmaet. Eg knytta til meg illustratør Jonas Bødtker (via twitter) og saman leverte me desse testbildene i fjor haust som gjekk heilt til topps i konkurransen.

Berget

TESTBILETE I

Vinteren 2011 gjekk me i gang med yttarlegare testing for å optimalisere teknikken, som gjekk ut på å teikne logoen til oljeselskapet Eni med lommelykt (eksponert med lang lukkertid). På den måten forsvinn den som teiknar medan lommelyktlyset i naturen er det som står att.

TESTBILETE II

Me prøvde oss fram med ulike lyskjelder, alt frå laserpenn til juletrelys. Clas Ohlson var vår venn.

TESTBILETE III

Me prøvde oss og fram med ulike sjablongar i ulike storleikar og material. Utfordringa her var at me ikkje skulle etterlate noko spor i naturen m.h.t briefen. Sjablongen måtte i såfall usynleggjerast.

TESTBILETE IV

Etter to månadar med testing leverte med dette biletet til Eni Italia som skulle godkjenne prosjektet, før endeleg opptak i Finnmark.

FLYTUR TIL HAMMERFEST

I starten av 2012 fekk me endeleg klarsignal frå Eni Italia og reiste opp til Hammerfest for å få arktisk miljø. Det var i grevens tid då det kun var mørkt nok mellom 00.00 og 02.00 der oppe. To timar arbeidstid i to dagar var alt me fekk for å ta dei beste bileta me nokon gong hadde tatt.

BEFARING
For å få mest muleg variasjon i bileta, valde me tre ulike opptakslokasjonar; ved fjøra, ved eit berg og oppe på fjellet. Tusen takk til Hammerfest Røde Kors som stilte opp med ein scootertropp midt på svarta natta!

LYSKJELDER
På kvar lokasjon brukte me ulike lyskjelder for å få eit mest mulig rikt utvalg av uttrykk. Men stort sett var det lommelykta frå Clas Ohlson som var i bruk.


RESULTATET

Og her er det endelege resultatet, fem kunstfoto til ENI som dei kan bruke i deira markedsføring tre år fram i tid.

Takk til Jonas for nydeleg arbeidsinnsats foran kamera! Og takk til prosjektledelse av Kirsti og Kjetil v/Procontra, våre kontakpersonar i Eni Norge: Bente og Fay-Renee og Røde Kors Hammerfest!

Tjenester

Foto

Eventyret startet med foto i 2007, da Oda jobbet som reklamefotograf for CC Gjøvik. Hun ble kastet rett ut i det – med ansvar for både moteserier og redaksjonelle bilder. Siden den gang har mennesker alltid vært et favorittmotiv. Enten det er portretter eller personer i naturlige omgivelser, liker hun å fange uttrykk og stemninger med en redaksjonell nerve og en ren, minimalistisk komposisjon. I dag er Visuello fast fotograf for blant annet Tripletex, Aschehoug og Barnehageforum.

Brandbilder

Med en bakgrunn i både design og fotografi, har Visuello en unik evne til å forstå merkevarens identitet og formidle dette gjennom foto. Oda, som står bak Visuello, fanger autentiske øyeblikk med teknisk presisjon og en minimalistisk estetikk. Resultatet er rene, tidløse bilder som skaper et varig visuelt inntrykk.

Film til sosiale medier

Film for sosiale medier krever både presisjon og kreativitet. Visuello leverer innhold av høy kvalitet – tilpasset alt fra små mobilskjermer til større flater. Med solid erfaring i både produksjon og tilpasning av innhold, vet vi hva som skal til for å skape engasjerende videoer som skiller seg ut og treffer målgruppen.

Redaksjonelle filmer

Redaksjonelle filmer med substans og formidlingsevne. Visuello har bred erfaring med å produsere innhold for utdanningssektoren – særlig intervjufilmer og forklaringsfilmer med et redaksjonelt preg. Vi jobber tett med kunden i utviklingen av regi og manus, for å sikre et resultat som både informerer og engasjerer.

Reklamefilm

Reklamefilmer med gjennomslagskraft. Når budskapet skal spisses og etterlate et varig inntrykk, handler det om å fortelle en god historie – gjennom lyd, bilde og stemning. Visuello bistår i hele prosessen, fra idéutvikling og manusarbeid i samarbeid med tekstforfattere, til lydlegging og ferdig produksjon. Alt skreddersys etter behov og budsjett.

Visuell identitet

Med en master i design og en bachelor i mediedesign har Visuello solid kompetanse innen visuell kommunikasjon – med særlig fokus på utvikling av visuell identitet og logo. Vi har blant annet utformet identiteter for reiselivsbutikken Chillout og langrennsdestinasjonen Sjusjøen. I tillegg er Visuello fast designer for Appfabrikken AS.